Thomas Concrete Group została Pracodawcą Roku Brilliant Awards – Doświadczenie Pracownicze

Thomas Concrete Group otrzymała prestiżowy tytuł Pracodawcy Roku w edycji 2025 konkursu Brilliant Awards – Doświadczenie Pracownicze. Uznanie to wzmacnia pozycję firmy jako jednego z najlepszych pracodawców w kategorii Budownictwo, Produkcja i Przemysł oraz podkreśla jej ciągłe zaangażowanie w promowanie angażującej i pozytywnej kultury pracy.

Nagroda ma szczególne znaczenie, ponieważ jest w całości oparta na danych z wewnętrznych ankiet pracowniczych. Przy 300 firmach i ponad 250 000 odpowiedzi pracowników stanowiących podstawę tej nagrody, uznanie to naprawdę odzwierciedla doświadczenia z pierwszej ręki i odczucia cenionych członków zespołu.

 – Od dawna wierzymy, że wspaniałe firmy są budowane przez wspaniałych ludzi, którzy lubią pracować razem i przyczyniać się do osiągania wspólnych celów. Wierzę, że silny duch „Team Thomas”, który charakteryzuje całą grupę, wraz z naszą prawdziwą troską o siebie nawzajem, jest kluczowym czynnikiem naszego pozytywnego rozwoju. Jednocześnie nasze zaangażowanie w przywództwo i rozwój zawodowy prawdopodobnie przyczyniło się do pozytywnego rozwoju. Wspierając kulturę współpracy i koncentrując się na kliencie, Thomas Concrete Group nadal buduje miejsce pracy, w którym wszyscy pracownicy mogą czuć się dumni z bycia częścią naszego zespołu, mówi Hans Karlander, Dyrektor Generalny i Prezes Thomas Concrete Group.

Badanie, oparte na ponad 250 000 odpowiedzi pracowników zidentyfikowało kluczowe czynniki, które wyróżniają najlepsze miejsca pracy.

Wyniki pokazują, że organizacje odnoszące największe sukcesy charakteryzują się silną komunikacją wewnętrzną, w której przywództwo przekazuje jasną wizję przyszłości. Skuteczne przywództwo, wewnętrzna przejrzystość i zdolność do dostosowywania się do zmian rynkowych należą do cech definiujących najwyżej sklasyfikowane firmy. Zaangażowanie pracowników jest również silnie powiązane z organizacjami, w których wartości są jasno komunikowane i podzielane na wszystkich poziomach.

 – Wyniki ankiet wyraźnie pokazują, co napędza zaangażowanie pracowników, a zaangażowanie bezpośrednio wpływa na doświadczenia klientów. Nasze ciągłe badania wskazują, że organizacje z najbardziej zaangażowanymi pracownikami mają również najbardziej lojalnych klientów. Dlatego tak ważne jest, aby mierzyć i podejmować działania w oparciu o te spostrzeżenia, podejmując decyzje oparte na danych w celu wprowadzania ulepszeń – mówi Ulrika Jonsson, CEO Brilliant Future.

GRATULUJEMY I DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM CZŁONKOM ZESPOŁU THOMAS!

Iwona Straszkiewicz

Scroll to top