Szukaj
Close this search box.

Sygnaliści

Kanał zgłaszania nieprawidłowości Thomas Beton Sp. z o.o.

 

Zachęcamy do zgłaszania niewłaściwych zachowań – zarówno podejrzewanych, jak i znanych – za pośrednictwem tego kanału zgłaszania nieprawidłowości. Gwarantujemy całkowitą anonimowość, jeśli sobie tego życzysz, a sprawa zostanie rozpatrzona z zachowaniem całkowitej poufności.

Zgłoszenie

Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

  • rodzaj nieprawidłowości, którą chcesz zgłosić,
  • miejsce zdarzenia,
  • czas – data i godzina oraz informację, czy zdarzenie miało miejsce wielokrotnie,
  • wszelkie dokumenty, do których masz dostęp. Jeśli nie masz dostępu do dokumentacji, ale wiesz, że ona istnieje, wskaż rodzaj dokumentacji i jej lokalizację,
  • informacje na temat wszelkich innych działań podjętych w związku z incydentem.
 

Uwaga!

Ważne jest, aby przed przesłaniem zgłoszenia przeczytać i zrozumieć informacje dostępne za pośrednictwem łącza Polityka prywatności. Nie należy przesyłać żadnych danych osobowych, które nie są wyraźnie związane ze zgłoszeniem. Jeśli prześlesz takie dane, możemy je usunąć bez informowania Cię o tym.

Kto jest odbiorcą pliku?

W przypadku wysłania formularza za pośrednictwem tej strony, odbiorcą sprawy jest Kierownik Działu HR lub Członek Zarządu.

Jeśli dzwonisz pod numer telefonu, odbiorcą jest sekretariat, który następnie przekierowuje Cię do Kierownika Działu HR lub Członka Zarządu.

To samo dotyczy wysłania listu w formie tradycyjnej.

Sposób postępowania ze zgłoszeniem

Spółka przeprowadzi wstępną ocenę zgłoszenia w oparciu o obowiązujące przepisy, aby ustalić, czy nadaje się ono do rozpatrzenia w ramach kanału zgłaszania nieprawidłowości.

Wszystkim zgłoszeniom nadawany jest unikalny numer sprawy, a użytkownik otrzymuje kod weryfikacyjny potwierdzający, że zgłoszenie zostało przesłane. W ciągu 7 dni otrzymasz również potwierdzenie otrzymania zgłoszenia przez organizację.

Możesz użyć kodu weryfikacyjnego, jeśli chcesz przesłać więcej informacji lub sprawdzić postęp swojej sprawy. Poinformujemy Cię o sposobie załatwienia sprawy w ciągu 30 dni.

Zgłaszanie zewnętrzne

Nieprawidłowości można również zgłaszać zewnętrznie do właściwego organu, który może przyjmować zgłoszenia o nieprawidłowościach, przekazywać informacje zwrotne na ich temat i podejmować działania następcze, tj. do Rzecznika Praw Obywatelskich, oraz, w stosownych przypadkach można je zgłaszać do instytucji, organów lub władz UE.

Anonimowość

Zgłaszający pozostaje całkowicie anonimowy, chyba że dobrowolnie ujawni swoją tożsamość. Nie musisz podawać żadnych swoich danych osobowych.

Scroll to top