Portal klienta Mój Beton®
Z przyjemnością przedstawiamy nasz nowy Portal Klienta, który jest dostępny dla wszystkich naszych klientów.
Poznaj możliwości portalu klienta Mój Beton®.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z nowym portalem klienta lub chcesz zacząć z niego korzystać, skontaktuj się z lokalnym biurem sprzedaży. Chętnie ci pomogą!
Dostęp do wszystkich Twoich projektów Pulpit nawigacyjny w portalu klienta pokazuje wszystkie aktywne projekty i ich szczegóły – ilości zamówione, dostarczone i zaplanowane. |
|
Zarządzaj projektami Wyświetlaj informacje o projekcie, takie jak ilości, źródło dostawy, data rozpoczęcia i data zakończenia projektu. Dzięki tym informacjom masz możliwość śledzenia swoich dostaw i planowanie zamówień. |
|
Zarządzanie i planowanie zamówień Przeglądaj dane swoich zamówień, takie jak ilość, data potwierdzenia, zamówiona ilość i szczegóły produktów. Możesz również przeglądać swoje zamówienia z podziałem na etap realizacji: zaplanowane, zrealizowane i anulowane zamówienia. |
|
Dostęp do dokumentów przewozowych W portalu klienta masz również dostęp do dokumentów przewozowych, które możesz pobierać bądź generować na ich podstawie raporty. |
|
Wszystkie faktury w jednym miejscu Dzięki portalowi klienta masz dostęp do wszystkich faktur wraz z przypisanymi do nich dokumentami dostaw. |
|
Personalizuj swój Portal Klienta Zarządzaj swoimi danymi kontaktowymi oraz powiadomieniami jakie chcesz otrzymywać. |
|
Twój zespół w Portalu Klienta Wybierz członków zespołu i zarządzaj ich ustawieniami dostępu do różnych danych w portalu. |
|
Eksport danych XLS Możesz eksportować wszystkie dane projektów, zamówień, dostaw i faktur w portalu klienta. |
|
Ty wybierasz, jak chcesz się zalogować Dostęp do portalu możesz uzyskać poprzez założenie konta w Portalu Klienta, bądź zalogować się za pośrednictwem swoich kont społecznościowych. |
|
Twoja opinia jest dla nas ważna |